Gold

آخرین مطالب

۱۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمونه ظروف بسته بندی  گوشت:

ظرف هایی که برای بسته بندی گوشت و مرغ به کار می روند می توانند در انواع مختلفی به تولید برسند. از جمله ی این ظروف می توان از ظروف بسته بندی فلزی گوشت، ظروف پلاستیکی بسته بندی گوشت، ظروف بسته بندی از جنس پت (PET)، ظروف بسته بندی از نوع پلی پروپیلن (PP) هستند. بسته به شرکت تولید کننده ی مرغ و گوشت هر یک از این انواع ظروف بسته بندی گوشت می تواند مورد استفاده قرار بگیرند. هر یک از این ظروف مخصوص بسته بندی دارای قیمت های مخصوص به خود هستند که تولید کننده ها بسته به نیازی که دارد و بودجه ای که در اختیار دارند می توانند برای خرید اقدام کنند. اگر به دنبال ظرف های یکبار مصرف با سطح کیفی بسیار بالا ، بسیار مقاوم و در عین حال با قیمت مناسب هستید پیشنهاد می کنیم تا از برای یک بار هم که شده از خدمات سپهر پلاست در این زمینه استفاده کنید.

 

اهمیت ظروف بسته بندی گوشت از نظر نحوه ی نگهداری و انبارداری:

برای این که بتوان از گوشت و مرغ به بهترین نحو ممکن نگهداری کرد تا کیفیت آن ها حفظ شود و تازه و باکیفیت به دست مشتری برسند استفاده از ظروف بسته بندی گوشت مناسب و با کیفیت بالا اهمیت بسزایی دارد. علاوه بر این که این ظروف می بایست از نظر شکل ظاهری دارای مشخصه هایی باشند از نظر انبارداری و نگهداری هم می بایست دارای مشخصه هایی باشند که بسیار حائز اهمیت است. این مشخصه ها را می توان به شرح زیر به شمار آورد:

  1. در انبارداری این ظروف می بایست تحمل وارد آمدن فشار و یا حتی انواع مختلف ضربه را داشته باشند و هیچ مشکلی برای آنها پیش نیاید.این دسته از ظروف می بایست از کارخانه ی تولیدی تا زمانی که به انبار مورد نظر برای بسته بندی محصولات فرستاده می شوند دچار هیچ مشکلی نشده و بدون شکستگی، ایراد و ... به انبار برسند. در مرحله ی بعدی هم که حمل و نقل است هم می بایست کاملا مقاوم عمل کرده و هیچ ایرادی برای آنها به وجود نیاید. اگر کیفیت ظرف ها در سطح مناسبی نباشد احتمال به وجود آمدن چند درصد ضایعات وجود دارد.
  2. قابلیت تحمل سرما و قرار گرفتن در تونل های مخصوص انجماد: یکی از مهمترین مواردی که در زمینه ی ظروف بسته بندی گوشت مطرح می شود همین امکان تحمل دماهای بالا برای ظروف است. اگر ظرف از سطح کیفی مناسبی برخوردار نباشد هنگامی که تحت سرما قرار می گیرد خرد شده و می شکند. اگر سطح کیفی ظروف یکبار مصرف بسته بندی گوشت کاملا مناسب باشد باز هم ضایعات کمی به وجود می آید.

 

 

 

 

 

ظروف بسته بندی گوشت

  • sama alamshahi
  • ۰
  • ۰

ظروف پلاستیکی بسته بندی چیست؟

برخی محصولات هستند که می بایست به صورت بسته بندی شده و در پکیجینگ کاملا حرفه ای به بازار عرضه شوند. چرا که این محصولات ممکن است در ارتباط با هوا و اکسیژن آن اکسید شوند، یا تازگی خود را از دست دهند، یا اصلا خراب شده و فاسد شوند. در اینجا است که بحث بسته بندی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می شود. برای بسته بندی ظرف های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از محبوب ترین و رایج ترین انتخاب ها را می توان ظروف پلاستیکی بسته بندی به شمار آورد. این دسته از ظرف های بسته بندی می توانند در انواع مختلفی بسته به نیاز مصرف کننده تولید شده و به بازار عرضه شوند.

مصرف کننده ها هم می توانند هم عمده و هم جزئی باشند. به عنوان مثال کارخانه های تولیدی مواد غذایی را می توان در دسته ی مصرف کننده های عمده به شمار آورد، این در حالی است که شخص شما در منزل که برای بسته بندی از ظرف های پلاستیکی استفاده می کنید می توانید به عنوان یک مصرف کننده ی جزء ظرف های پلاستیکی به شمار بیایید. ظروف پلاستیکی بسته بندی در سایزهای مختلف و انواع متنوعی به وسیله ی شرکت های تولید کننده ی این محصولات تولید شده و سپس در اختیار عموم قرار می گیرد. هر مصرف کننده ای بسته به نیازی که دارد آن محصولی را برای وی مناسب است را انتخاب نموده و از آن بهره می برد. در ادامه بیشتر در مورد انواع ظرف های پلاستیکی که به منظور بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند به صحبت خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

ظروف پلاستیکی بسته بندی

  • sama alamshahi
  • ۰
  • ۰

چاپ روی لیوان یکبار مصرف در چه مواردی استفاده می شود؟

لیوان های یکبار مصرف یکی از وسیله هایی هستند که به شکلی گسترده در کل دنیا از آنها به منظور نوشیدن آب، چای، قهوه، آبمیوه و ... استفاده می شود. به منظور زیبایی بیشتر این لیوان ها و یا انجام پروژه های تبلیغاتی و یا برندینگ از پروسه ی چاپ لیوان یکبار مصرف بر روی این لیوان ها بهره گرفته می شود.

 

شرکت هایی که دوست دارند کارهای تبلیغاتی برای شرکت خود انجام دهند از این کار یعنی ارائه ی طرح های خود برای چاپ بر روی لیوان های یکبار مصرف بسیار بهره می برند. علاوه بر این برندهای بسیاری در سراسر دنیا سعی کرده اند از این روش تبلیغات و برندسازی برای خود استفاده کنند و طرح های تبلیغاتی خود را به وسیله ی چاپ بر روی لیوان یکبار مصرف پیاده سازی کرده و به عموم ارائه دهند. همچنین در بسیاری از نمایشگاه ها، سمینارها و ... از این لیوان های چاپ شده به منظور تبلیغات یا معرفی محصول و حتی گاها هدایای تبلیغاتی استفاده می شود.

 

چاپ لیوان کاغذی قهوه در اداره ها که استفاده بسیار بالا است می تواند هم کمک شایانی به حفظ محیط زیست داشته باشد و هم در عین حال وقتی قهوه ی داغ در این لیوان ها ریخته میشود تاثیر بدی بر روی قهوه ای که ما میخوریم نداشته و آن را دچار تغییرات مضر نمی کند.

 

طرح های چاپ لیوان یکبار مصرف

معمولا در چاپخانه هایی که برای چاپ لیوان یکبار مصرف اقدام می کنند از هر طرحی سفارش می گیرند. یعنی به طور کلی اینطور می توان گفت که هر گونه طرحی برای پیاده سازی روی این لیوان ها و چاپ آنها قابل انجام است و هیچ مشکلی برای آن وجود ندارد. این طرح به سفارش دهنده ی کالا بستگی داشته و وی آنچه را که بخواهد خیلی راحت به وسیله ی چاپخانه ی مورد نظر پیاده سازی می شود. برای مثال خیلی از مغازه هایی که قهوه ی بیرون بر ارائه می دهند برای چاپ لیوان کاغذی قهوه از طرح های خود دانه ی قهوه، دستگاه های قهوه ساز، فنجان های قهوه، برندهای قهوه و ... استفاده می کنند. این کار نظر مصرف کننده را به این طرح ها جلب می کند و می تواند برای وی جالب باشد.

 

 

 

 

چاپ لیوان یکبار مصرف

  • sama alamshahi
  • ۰
  • ۰

نسل بعدی و به روز تر لیوان های پلاستیکی، لیوان کاغذی دوجداره و تک جداره می باشد. این لیوان ها که از دو لایه کاغذ ساخته شده اند عایقی برای هدر رفتن دمای نوشیدنی می باشند. همچنین به دلیل رویه کرکره ای مانند این لیوان ها احتمال سُر خوردن لیوان بسیار پایین است.

 

منظور از دوجداره بودن لیوان کاغذی چیست ؟

ساختار کلی ساخت لیوان کاغذی دوجداره و تک جداره شبیه هم می باشد. با این تفاوت که در تولید لیوان کاغذی دوجداره از دو لایه کاغذی استفاده شده است. برای ساخت لیوان کاغذی دوجداره، دو ورق از کاغذ مخصوص که یک طرف آنها توسط پلی اتیلن پوشیده شده است استفاده می شود. مابین این دو لایه هوا محبوس شده و این هوا نقش عایق را برای لیوان دارد. در نتیجه این لیوان های کاغذی همانند فلاسک عمل کرده و دمای مایع را تا چند ساعت حفظ می کنند. همین امر سبب برتری این نوع لیوان ها نسبت به انواع تک جداره و پلاستیکی شده است. به دلیل پوشانده شدن کاغذ با لایه ای از پلی اتیلن، آن را ضد آب کرده بنابراین قطره ای از نوشیدنی به بیرون لیوان نشت نمی کند. در ابتدا استفاده از لیوان های پلاستیکی بسیار رایج شده بود اما با گذشت زمان و افزایش آگاهی و اطلاع رسانی درباره خطرات لیوان های پلاستیکی برای سلامت انسان و محیط زیست، به تدریج استفاده از آنها کمتر و کمتر شد. تا اینکه امروزه در کمتر رستوران یا کافی شاپی لیوان های پلاستیکی به چشم می خورد. کارخانه های تولید کننده ظروف یکبار مصرف نیز برای جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش، به سمت تولید لیوان های کاغذی گرایش پیدا کردند. این لیوان های کاغذی که امروز جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرده اند در انواع مراسمات از جمله عزاداری، عروسی، ادارات، بیمارستان ها، کافی شاپ ها و رستوران ها کاربرد دارند.

 

این نوع لیوان ها اغلب معروف به لیوان های برون بر هستند چرا که به راحتی در دست گرفته میشوند بدون اینکه احساس گرما یا سرما داشته باشید. از این رو برای سرو و پذیرایی نوشیدنی های گرم مانند چای، قهوه، نسکافه و … کاربرد دارند. ناگفته نماند لیوان کاغذی دوجداره در منازل، مسافرت و پیک نیک نیز کاربرد فراوانی دارد و برای نوشیدنی های گرم و دمنوش استفاده می شود. به دلیل ظاهر این لیوان ها که شیار دار یا کرکره ای هستند، لیوان کاغذی کرکره ای نیز نامیده می شوند. این شیار ها علاوه بر افزودن زیبایی لیوان کاغذی دوجداره، باعث جلوگیری از انتقال گرما نیز می شوند. همچنین به دلیل افزایش اصطکاک بین دست و لیوان، احتمال لیز خوردن لیوان را به حداقل رسانده و حمل لیوان را برای فرد مصرف کننده آسانتر می کند. در واقع می توان گفت ایده ساخت این لیوان ها از پنجره های دو جداره گرفته شده است. واحد اندازه گیری ظروف یکبار مصرف سی سی و اُنس می باشد. این مدل لیوان نیز در سایز های ۷۰، ۱۲۰، ۱۸۰، ۲۲۰، ۳۶۰ سی سی در ایران تولید و به مصرف می رسند.

 

 

 

 

لیوان کاغذی دوجداره

 

  • sama alamshahi
  • ۰
  • ۰

لیوان آیس پک

مشخصات لیوان آیس پک :

امروزه ظروف یکبار مصرف متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. یکی از جدید ترین و به روز ترین انواع این ظروف،درب لیوان آیس پک می باشد. اما در گذشته استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی رواج نداشت. مردم اغلب از ظروف فلزی یا ملامین برای سرو و پخش غذا استفاده می کردند. شکل لیوان آیس پک مانند سایر لیوان های یکبار مصرف می باشد. تفاوت اصلی لیوان آیس پک با بقیه در درپوش حبابی آن است. وجود این درپوش حبابی مزایای زیادی به لیوان آیس پک افزوده است. همچنین سبب افزایش کاربرد آن در رستوران ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها، مهد کودک و … شده است. همچنین گاهی اوقات از لیوان آیس پک در بسته بندی جعبه های شانسی و یا اسمارتیز استفاده می شود.

این درپوش حبابی به همراه یک سوراخ در بالای آن که محل قرار گیری نی است تولید می شود. جنس لیوان آیس پک برای سلامتی بدن انسان خطر آفرین نمی باشد. لیوان آیس پک برای انواع نوشیدنی سرد و خنک مناسب است و با آنها واکنش شیمیایی نشان نمی دهد. لیوان آیس پک از آنجایی که ظاهری مانند شیشه دارد و شفاف است بسیار پرطرفدار می باشد. به همین دلیل به سرعت جایگاه خود را در میان مردم به خصوص جوان ها پیدا کرده است.

 

 

لیوان آیس پک

  • sama alamshahi
  • ۰
  • ۰

استفاده از ظروف یکبار مصرف الومینیومی امری غیر قابل انکار در دنیای امروزی می باشد. اما بهتر است به جای استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و فومی برای غذاها و نوشیدنی های داغ، از ظروف آلومینیومی یکبار مصرف استفاده کرد. این ظروف برای سرو غذاهای داغ به عنوان بیرون بر ایده آل هستند.

 

همه چیز درباره ظروف آلومینیومی یکبار مصرف :

آلومینیوم یکی از عناصر شیمیایی می باشد که به عنوان فلز نرم نیز شناخته می شود. امروزه از آلومینیوم در صنایع مختلف استفاده می شود. ظروف آلومینیومی یکبار مصرف یکی از معروف ترین کاربرد های این فلز نرم می باشد. به دلیل خواص این فلز به راحتی توانسته جای بسیاری از فلزات مانند فولاد را بگیرد. از آلومینیوم یا آلیاژ های آن در ساخت انواع ظروف آلومینیومی یکبار مصرف و حتی بسته بندی دارو استفاده می شود.

 

 

دلایل جایگزینی ظروف آلومینیومی به جای ظروف فومی و پلاستیکی :

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و فومی از مواد شیمیایی تهیه و تولید می شوند. این مواد اگر در معرض حرارت قرار گیرند به شدت برای انسان مضر می باشند. بنابراین ظروف یکبار مصرف پلاستیکی یا فومی به هیچ وجه برای بسته بندی غذای داغ مناسب نیستند. در صورت استفاده مداوم از این ظروف برای مواد غذایی داغ احتمال بروز عفونت و سرطان در بین مردم افزایش می یابد. کاربرد ظروف پلاستیکی شفاف تنها برای غذا و نوشیدنی های سرد توصیه می شود. داخل ظروف فومی و سفید رنگ نیز می توان غذاهای نیمه گرم و مرطوب که داغ نیستند را ریخت.

اما فرایند تهیه و تولید ظروف آلومینیومی یکبار مصرف کاملا متفاوت می باشد. فرایند تولید این ظروف به گونه ای است که مواد شیمیایی درون ظروف به داخل مواد غذایی نفوذ نکند. این دلیل به تنهایی برای جایگزینی ظروف آلومینیومی یکبار مصرف به جای ظروف پلاستیکی و فومی برای غذاهای داغ کافی است.

 

 

 

 

همه چیز درباره ظروف آلومینیومی یکبار مصرف

  • sama alamshahi
  • ۰
  • ۰

پک قاشق و چنگال

پک قاشق و چنگال

کاربرد پک قاشق و چنگال یکبار مصرف این روزها با توجه به بیماری کرونا و رعایت بهداشت در بین مردم بیشتر شده است. این پک ها در رستوران ها، چلوکبابی ها، هواپیمایی ها و حتی در مراسم های عروسی و عزاداری یا مسافرت کارایی دارد. سبک و کم جا بودن ظروف یکبار مصرف محبوبیت آنها را در بین مردم بیشتر کرده است.

 

کاربُرد پَک قاشقُ و چَنگال یکبار مَصرف :

طراحی و تولید پک قاشق و چنگال یکبار مصرف، پیشرفتی نو و چشمگیر در صنعت ظروف یکبار مصرف می باشد. تولید این محصول با توجه به افزایش تقاضای مردم به شدت بالا رفته است. دلیل این افزایش تقاضا در مرحله اول بالا رفتن آگاهی مردم وتوجه به بهداشت عمومی جامعه است. دلیل بعدی شیوع بیماری کرونا می باشد. از این رو استفاده از پَک قاشق و چَنگال یکبار مصرف در رستوران ها، هواپیمایی ها و مراسمات رونق پیدا کرده است. بنابراین می توان گفت ظهور این بیماری به رونق کسب و کار ظروف یکبار مصرف کمک ویژه ای کرده است. پَک قاشقُ و چَنگال یکبار مصرف از با کیفیت ترین مواد اولیه به وسیله دستگاه های پیشرفته ساخته و بسته بندی می شوند. در بعضی از کارخانه ها تمام این مراحل به وسیله دستگاه های اتوماتیکی انجام می شود. یعنی انسان دخالتی در تولید و بسته بندی پک قاشق و چنگال ندارد بنابراین بالاترین سطح بهداشت را دارند.

امروزه به دلیل محدودیت فضای خانه ها، اکثر مراسمات در بیرون از منزل و در رستوران ها انجام می شود. به همین دلیل در رستوران ها برای رعایت هر چه بیشتر بهداشت ، از پَک قاشق و چَنگال یکبار مصرف استفاده می کنند. در نتیجه اولین و بیشترین کاربرد پَک قاشق و چَنگال یکبار مصرف رستوران ها، تالار ها و اغذیه فروشی ها می باشد. پَک قاشق و چَنگال به دلیل سبک بودن و اشغال فضای کم، به هنگام مسافرت نیز به کار می رود.

تقاضای ظروف یکبار مصرف این روزها در بین مردم افزایش یافته است. به همین دلیل بسیاری از سودجویان با تاسیس کارگاه های غیر بهداشتی اقدام به تولید پک قاشق و چَنگال نموده اند. این محصولات نه تنها برای انسان بسیار مضر می باشد بلکه باعث آلودگی و آسیب به محیط زیست نیز می شوند. بنابراین پَک قاشق و چنگال یکبار مصرف را باید از فروشگاه های معتبر خریداری کرد. سایت https://avandpack.com یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش انواع ظروف یکبار مصرف می باشد. با مراجعه به این سایت تنوع بالایی از محصولات یکبار مصرف و پَک قاشق و چَنگال یکبار مصرف را مشاهده خواهید کرد. همچنین پک های تک نفره قاشق چنگال با طرح سفارشی نیز در این سایت موجود می باشد. این سایت محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای فروش قرار داده است. کیفیت محصولات سایت تضمین شده است و با خیال راحت می توانید خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. سپس بسته سفارشی خود را به سلامت و با بسته بندی ایمن درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

 

پک قاشق و چنگال

 

 

 

 

 

  • sama alamshahi
  • ۰
  • ۰

لیوان کاغذی

کاربرد لیوان کاغذی :

ظروف کاغذی از قدیم الایام در میان چینیان رواج داشت. اما از قرن بیستم به بعد شکل امروزی تری را به خود گرفت. می توان گفت بنیانگذار ساخت لیوان کاغذی پروفسور آلوین داویسُن بود. وی با اعتراض به استفاده از لیوان مشترک در مدارس و مکان عمومی که زمینه ساز بیماری های مختلفی بود مردم را آگاه نمود. در نتیجه تولید گسترده و انبوه لیوان کاغذی در طرح ها و شکل های مختلف آغاز گردید.

به تدریج لیوان های شیشه ای جای خود را به لیوان های کاغذی دادند و در مراکز عمومی مانند بیمارستان، مدارس، قطارها و … مورد استفاده قرار گرفتند. اقتصادی بودن و نشکن بودن این لیوان ها در مقایسه با لیوان های شیشه ای دلیل دیگر گسترش سریع آن میان مردم بود. برای ساخت لیوان کاغذی نمی توان از هر جنس کاغذی استفاده نمود. چراکه این لیوان کاغذی در معرض نوشیدنی ها و خوراکی های سرد، گرم و حتی اسیدی قرار خواهد گرفت. بنابراین باید مقاومت و استحکام کافی در برابر این شرایط را داشته باشد.

 

انواع لیوان کاغذی :

یکی از اولین و مهم ترین دلایل محبوبیت لیوان کاغذی در میان مردم، زندگی پر سرعت شهری و مدرن می باشد. مردم عصر جدید دیگر مانند قدیم فرصت چیدن سفره صبحانه و نوشیدن چای در لیوان های شیشه ای را ندارند بنابراین مجبور هستند به استفاده از لیوان کاغذی روی آورند. رواج کافی شاپ ها و رستوران های بیرون بر نیز یکی دیگر از دلایل تولید انبوه ظروف یکبار می باشد. قیمت مناسب و ارزان این لیوان ها نسبت به انواع شیشه ای و کریستال نیز کم اهمیت نبوده و به این محبوبیت کمک فراوانی کرده است. از این رو طراحان این محصولات دست به کار شدند و انواع طرح های مختلف لیوان یکبار مصرف کاغذی را تولید کردند تا بتوانند روز به روز مشتریان بیشتری را جلب کنند. یکی از محبوب ترین طرح در بین جوانان و افراد شاغل، طرح زیر می باشد که در تصویر مشاهده میکنید.

این طرح از لیوان به دلیل دارا بودن درپوش، از سرریز شدن مایع داخل لیوان جلوگیری می کند. به همین دلیل اغلب برای مایعات گرم همچون چای، قهوه و نسکافه مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما هم جذب این لیوان زیبا شدید تنها کافی است به سایت آوندپک مراجعه کنید و لیوان کاغذی و درپوش مورد پسند خود را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

لیوان های کاغذی در سایز های کوچک تا بزرگ قابل تولید می باشند. سایز این لیوان ها با واحد سی سی یا اُنس سنجیده می شود. به طور استاندارد سایز لیوان های یکبار مصرف می تواند بین ۷۰ سی سی، ۱۱۰ یا ۱۲۰ سی سی، ۱۸۰ سی سی، ۲۲۰ یا ۲۲۵ سی سی، ۳۶۰ سی سی، ۴۸۰ سی سی، ۵۶۰ سی سی، ۶۴۰ سی سی متغیر باشد. سایز ۲۲۰ یا ۲۲۵ سی سی برای لیوان کاغذی یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد.

هولدر لیوان کاغذی : این محصول جزء طراحی های زیبا و خلاقانه می باشد که می تواند مشکل بسیاری از ما را حل کند. با خرید این هولدر حتی می توانید لیوان های تک جداره خود را بدون سوختن دست در دست بگیرید و با خود جابجا کنید.

هولدر لیوان دو تایی : با این محصول می توانید به راحتی نوشیدنی خود و یکی از دوستانتان را بدون نگرانی از ریختن یا سرریز شدن جابجا کنید.

سینی هولدر : این محصول برای در مدل های دوتایی و چهارتایی در سایت آوندپک برای فروش قرار داده شده است. در ماشین، پیک نیک، کوهنوردی و هر محیطی که باشید می توانید این سینی کوچک و کاربردی را با خود همراه ببرید و نگران ریختن نوشیدنی های خود نباشید.

 

لیوان کاغذی

  • sama alamshahi
  • ۰
  • ۰

ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف

امروزه از ظروف یکبار مصرف در میهمانی ها ، جلسات مختلف علمی و اداری، جشن ها، مجالس مختلف از جمله افطار ی و روضه خوانی و …. بسیار استفاده می شود.
دلایلی همچون افزایش مصرف غذا در بیرون از منزل، رعایت و حفظ مسائل بهداشتی ، تنوع در شکل و رنگ و اندازه ، وزن کم، راحتی در استفاده و عدم نیاز به شستشو، عدم مشکل شکستن ظروف و صرفه جویی در زمان موجب شده این ظروف ، مورد استقبال و استفاده بسیاری از افراد قرار بگیرند.

جنس ظروف پلاستیکی یِکبار مَصرف از چیست؟

امروزه با توجه به افزایش مشغله های کاری در بین مردم، بسیاری از رسم ورسومات دستخوش تغییراتی شده است. یکی از این تغییرات، جایگزین کردن ظروف چینی با ظروف یکبار مصرف پلاستیکی است. با تهیه این ظروف دیگر نیازی به صرف وقت برای شستشو و پاک کردن ظرف ها پس از مراسمات نیست. بنابراین ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بار بزرگی را از دوش صاحب مجلس برداشته است. اما آیا تابحال به این موضوع فکر کرده اید که ظرف یکبار مصرف پلاستیکی از چه ماده اولیه ای تهیه می شود ؟ یا جنس ظروف یکبار مصرف پلاستیکی از چیست ؟ اگر به دنبال جواب این سوال هستید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

 

 

ظروف یکبار مصرف

 

 

 

 

 

  • sama alamshahi
  • ۰
  • ۰

راه اندازی شبکه کامپیوتری

 

تجهیزات و سخت افزارهای مورد نیاز برای انجام کارها و اقدامات مختلف در محیط های کاری تنوع بالایی داشته و از نظر قیمت نیز تقریبا گران می باشند. علاوه براین، به دلایل مختلف تبادل اطلاعات میان سیستم های مختلف در حین انجام کارها درون محیط کار یا بیرون از آن در دنیای فعلی بسیار ضروری می باشد. به همین دلیل مبحث راه اندازی شبکه های کامپیوتری مطرح گردید که مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. از مهم ترین و اصلی ترین مزایای این شبکه ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • استفاده بهینه از تجهیزات و سخت افزارهای موجود با استفاده همزمان چند دستگاه از آنها
  • تبادل اطلاعات آسان، سریع و ارزان در بستر مطمئن در داخل و خارج از محیط کار
  • مدیریت بهتر روند فعالیت کارکنان و ایجاد محدودیت و سیاست های مدیریتی در نحوه استفاده از تجهیزات و دسترسی به اطلاعات

بر همین اساس در حال حاضر نه تنها سازمان ها و ادارات بدون شبکه های کامپیوتری عملا نمی توانند اقدامی انجام دهند، بلکه در محیط های کوچک تر و حتی منازل نیز ضرورت حضور آنها احساس میشود. به طوریکه در حال حاضر در اغلب منازل مسکونی شبکه وایرلس از طریق مودم ای دی اس ال و سایر تجهیزات سخت افزاری برقرار می باشد.

 

 

راه اندازی شبکه

راه اندازی شبکه یکی از اصلی ترین و مهم ترین اقدامات در زمان شروع کسب و کارهای مختلف در دنیای امروز می باشد که شرایط را برای کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از تجهیزات فراهم می کند. این گروه از خدمات شامل زیرمجموعه های متعددی بوده و تمام فرایندهای پسیو و اکتیو شبکه را شامل میشود. آی تی شبکه؛ ارائه دهنده خدمات راه اندازی شبکه وایرلس، lan و غیره در ادامه به معرفی اطلاعات بیشتر در این حوزه می پردازد.

 

شبکه پسیو و اکتیو چیست؟

قبل از ارائه اطلاعات بیشتر درباره نحوه راه اندازی شبکه های کامپیوتری، لازم است به این موضوع مهم اشاره شود که روند فعالیت ها و خدمات صورت گرفته در این زمینه شامل دو بخش می باشد؛ خدمات پسیو شبکه و اکتیو! در واقع برای راه اندازی این شبکه ها لازم است ابتدا خدمات پسیو ارائه شده و زیرساخت و کابل کشی ها به طور کامل و بدون نقص انجام شوند. شبکه پسیو به تمام اقدامات سخت افزاری و کابل کشی و نصب تجهیزات گفته میشود که در عمل به طور مستقیم با ایجاد و هدایت دیتا و سیگنال سرو کار ندارند.

در مرحله دوم راه اندازی شبکه، لازم است اقدامات نرم افزاری با ایجاد تنظیمات در دستگاه های مختلف از جمله سوئیچ، روتر، مودم، کامپیوتر و غیره انجام شوند. اقدامات انجام شده در این مرحله تاثیر مستقیم بر ایجاد سیگنال و انتقال دیتا و اطلاعات دارد و اجرای آن نیز کاملا تخصصی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • sama alamshahi