Gold

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

لوستر ال ای دی

اجزاء اصلی لوستر ال ای دی

اساسا لوستر ال ای دی ، شامل 3 یا 4 قسمت است. قسمت اول بدنه لوستر، قسمت دوم منبع نور ال ای دی و قسمت سوم منبع تغذیه است که جریان ثابت یا ولتاژ ثابت را برای کارکرد ال ای دی‌ها فراهم می‌کند. این منبع تغذیه ولتاژ 220 ولت را برای عملکرد ال ای دی‌ها با ولتاژ مناسب کاهش می‌دهد و با محدود کردن جریان از آسیب به ال ای دی‌ها جلوگیری می‌کند. قسمت چهارم پنل پخش کننده رنگ سفید یا شیری رنگ است که در جلوی ال ای دی‌ها قرار گرفته است. هدف این پنل‌ها این است که نور را به آرامی و بدون فشار به چشم‌ها توزیع کنند. در برخی از لوسترها از سنگ‌های کریستالی به جای صفحات پخش کننده، استفاده می‌شود.

 

لوستر ال ای دی

 

انواع لوستر ال ای دی

 

لوستر ال ای دی سقفی

این نوع لوستر، بسته به طراحی آن می‌تواند کوتاه یا بلند باشد. معمولا طرح‌های آن به صورت فانتزی و یا مدرن هشتند و کمتر دیده می‌شود که برای ساخت این نوع لوستر، از مدل‌های سنتی و کلاسیک استفاده شود. قیمت لوستر سقفی ال ای دی نیز بسته به نوع طراحی و ساخت آن متغیر است و گاهی تا 17 میلیون (و حتی بیشتر) نیز خواهد رسید.

 

لوستر ال ای دی حلقه ای

یکی از محبوب‌ترین طراحی‌های این نوع لوستر، مدل حلقه‌ای آن است. در این مدل، لامپ‌ها به صورت حلقه‌ای کنار هم خواهند بود و یا پنل نوردهی لوستر، به صورت حلقه‌ای (دایره یا بیضی) ساخته شده است. تعداد این حلقه‌ها نیز در ارتباط مستقیم با مدل و میزان نوردهی مورد نظر است. برای خرید این نوع باید به هماهنگی آن با سایر لوازم و دکوراسیون محیط خود دقت کنید.

لوستر ال ای دی مربع

استفاده از مدل مربع لوستر ال ای دی، می‌تواند جلوه خاصی به دکور منزل شما بدهد. همان‌طور که می‌دانید مربع را نماد سکون، آرامش و ایستایی می‌دانند و چنین نکته مهمی می‌تواند تأثیر بسیار عمیقی در طراحی دکوراسیون شما داشته باشد.

لوستر ال ای دی فانتزی

نام‌گذاری نوع و مدل هر لوستر، ارتباط مستقیمی با طراحی آن دارد. از آنجایی که استفاده از لامپ‌های ال ای دی، امری مدرن است، دیده شده که در ساخت لوستر ال ای دی مدرن نیز از طرح‌های فانتزی استفاده می‌شود تا جذابیت محصول بیشتر شود. برای نمونه یک لوستر ال ای دی می‌تواند در طرح دلفین و یا ریسه‌هایی به هم نزدیک ساخته شود که در نگاه اول شکل یک ستاره را در ذهن ما ایجاد کند.

لوستر ال ای دی ریموت دار

یکی از جدیدترین انواع لوستر ال ای دی، مدل ریموت دار آن است. شما با استفاده از یک ریموت (کنترل) به راحتی می‌توانید آن را خاموش و روشن کنید. البته در نسل جدید لوسترها این کار را می‌توان با برنامه نصب شده روی موبایل نیز انجام داد.

لوستر ال ای دی آشپزخانه

یکی از مزیت‌های استفاده از لامپ‌های ال ای دی، برخورداری از نوری شبیه به نور طبیعی روز است. لامپ‌های ال ای دی می‌توانند دارای نور روشن و تمیز باشند که برای استفاده به عنوان لوستر آشپزخانه بسیار توصیه می‌شوند.

  • ۰۰/۰۸/۲۶
  • sama alamshahi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی