Gold

آخرین مطالب

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی کناف یا سقف کاذب، فناوری نام آشنای صنعت ساختمان سازی از سالیان گذشته تا به حال دستخوش تغیرات زیادی شده است. به دلیل اینکه اجرای کناف با هزینه ارزان و کیفیت بالا نسبت به دیگر طرح های دکوراسیون خانه در طرح ها و مدل های مختلف در دسترس می باشد، در زیبا سازی دکوراسیون منزل کاربرد بسیاری پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم با انواع کناف سقف پذیرایی آشنا شوید.

کناف سقف پذیرایی

کناف سقفِ پذیرایی چیست

کناف سقف پذیرایی برای ایجاد فرم و زیبا سازی دکوراسیون داخل خانه طراحی و اجرا می شود. سقف منزل بخصوص پذیرایی یکی از جاهایی است که استفاده ای از آن نمی شود. ولی یکی از پر استفاده ترین اتاق های هر خانه پذیرایی می باشد که مهمانان نیز در آن حضور پیدا میکنند.

طرح کناف سقف پذیرایی از نظر اندازه، متریال و کیفیت کناف استفاده شده با توجه به اندازه سقف پذیرایی و رنگ دیوارها یا بافت کاغذ دیواری طراحی و اجرا می شود. کنافِ سقف پذیرایی در کیفیت های مختلف و انواع کوناگون تهیه و اجرا می شود که در ادامه به معرفی انواع کنافِ سقف پذیرایی می پردازیم.

انواع کناف سقف پذیرایی

بسته به اندازه و نوع انواع مدل کناف سقف پذیرایی طراحی و اجرا می شود، که اگر قصد دارید برای سقف اتاق پذیرایی خود برای زیبایی آن سفارش دهید، می توانید بسته به نیاز و نوع گچبری ساختمان برای سفارش اجرای انواع کنافِ سقف پذیرایی جدید اقدام کنید.

کناف سقف پذیرایی

کناف سقف پذیرایی مدرن

نصب و اجرای کنافِ سقف پذیرایی مدرن به دلیل اجرای آن در هر دکوراسیون منزل از طرح های هنری تا طرح های لاکچری یکی از پرطرفداراترین طراحی مربوط به سقف پذیرایی می باشد. امکان اجرای طرح های فانتزی، هندسی و طرح دار به دلیل فضای بیشتر اتاق های پذیرایی برای طرح مدرن بسیار پاسخگو است.

عموما کنافِ سقف پذیرایی مدرن به دلیل قابلیت اجرای ریزه کاری و استفاده از هر مدل طرح و استفاده از خلاقیت بالا می تواند هر سلیقه ای مشکل پسند را هم راضی کند. مهم نیست فضا و دکوراسیون اتاق پذیرایی چه شکلی و رنگی باشد. اجرای طرح کناف مدرن برای هر نوع دکوراسیون منزل مناسب می باشد.

  • sama alamshahi