Gold

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پارس شعاع توس

آشنایی با مجموعه تولیدی بزرگ پارس شعاع توس

پارس شعاع توس، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات روشنایی و الکتریکی در ایران می باشد. این شرکت از مراجع اصلی، در حیطه برق ساختمان بوده و بیش از ۲۰ سال سابقه مفید و موثر در حوزه روشنایی دارد. مجموعه بزرگ پارس شعاع توس، در شهرک صنعتی توس مشهد و در سالنی به بزرگی ۴۲۰۰۰ متر مربع قرار دارد. بیش از ۷۵۰ نفر، پرسنل آموزش دیده و ماهر در این شرکت، مشغول به کار می باشند.

این گروه بزرگ صنعتی، شامل بخش هایی از قبیل واحد تحقیق و توسعه، واحد کنترل کیفیت، بخش تولید و بخش فروش می باشد. واحد تحقیق و توسعه، متشکل از مهندسین باتجربه الکترونیک و مکانیک است که در زمینه طراحی و توسعه محصولات، فعال هستند. تخصص و دانش مهندسان این مرز و بوم، در تولید و ارتقای کیفیت محصولات این شرکت، نقش اساسی دارد.

بخش تولید، قسمت اصلی کارخانه است که تولید محصولات و تجهیزات روشنایی از قبیل چراغ های گوناگون و تجهیزات برق ساختمان، در این قسمت از کارخانه انجام می شود. این بخش، دارای امکاناتی به روز، از قبیل خطوط SMT، تزریق پلاستیک افقی و عمودی، دستگاه های برش CNC، رنگ الکترواستاتیک، پرس و فلزکاری، دایکات و سالن های بزرگ مونتاژ می باشد.

وظیفه بخش کنترل کیفیت یا آزمایشگاه، بررسی و سنجش کیفیت محصولات است. تمامی محصولات این شرکت، به دقت توسط کارشناسان بخش کنترل کیفیت، مورد تست و آزمایش قرار می گیرند و در صورت وجود کوچکترین ایراد، جهت بررسی های بیشتر، به بخش مربوطه، ارجاع داده می شوند. بخش فروش پارس شعاع توس، از تعداد زیادی نمایندگی در سراسر کشور تشکیل شده است که وظیفه توزیع عمده محصولات و تجهیزات الکتریکی تولیدی این مجموعه را بر عهده دارند.

 

پرتو شعاع توس

 

  • ۰۰/۰۸/۲۳
  • sama alamshahi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی