Gold

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آباژور رومیزی

نکات مهم در خرید آباژور رومیزی

هنگام خرید آباژور برای هر اتاقی در خانه خود، چند نکته را باید صرف نظر از ظاهر آن مورد توجه قرار داد. برای اطمینان از اینکه تصمیم درستی گرفته‌اید و میزان نوردهی مناسبی به اتاق خود می‌دهید، حتما نکات زیر را در نظر داشته باشید.

انواع آباژور رومیزی

 به طور کل، مدل آباژور رومیزی به دو دسته اصلی کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می‌شود که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

 

آباژور رومیزی

 

 

آباژور رومیزی کلاسیک

این مدل از آباژورها، در ترکیب با لوسترهای سقفی، قادر به ایجاد یک محیط عالی در هر خانه هستند. زیرا آنها با مبلمان هماهنگی کامل خواهند داشت. در صورتی که از اتاق خواب‌هایی با ظاهری کلاسیک و زیبا لذت می‌برید، استفاده از آباژور رومیزی کلاسیک (مانند مدل Tamesis) در ترکیب با لامپ‌های سقفی یا لامپ‌های دیواری از همان مجموعه، راه‌حل مناسبی است که از آن لذت خواهید برد.

آباژور رومیزی مدرن

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید به اتاق خود سبک خاص و مدرنی بدهید، شاید ترجیح شما این باشد که آباژورهای جدید (مانند مدل رومیتی) را که کاملا با نیازهای شما مطابقت دارد، انتخاب کنید. فراموش نکنید که آباژور رومیزی مدرن شما باید با دکوراسیون منزل هماهنگ باشد تا به اصطلاح توی ذوق بیننده نزند.

آباژور رومیزی فانتزی

این مدل از آباژورهای رومیزی هم می‌تواند در اتاق نشیمن مورد استفاده قرار بگیرد و هم در اتاق خواب ما. در نهایت همان اصل هماهنگی با دیگر وسایل خانه است که هنگام خرید آنها باید مورد توجه قرار بگیرد. آباژور رومیزی فانتزی ظاهری جذاب و امروزی را به شما هدیه می‌دهد.

  • ۰۰/۰۸/۲۶
  • sama alamshahi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی