Gold

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آباژور ایستاده مدرن

آباژورهای ایستاده، مدت زمان زیادی است که جزو وسایل مهم برای تامین نور قوی در یک اتاق هستند. طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و سبک‌های آباژورها با استفاده از فن آوری‌هایی جدید مانند لامپ‌های کف led، لامپ‌های فلورسنت و لامپ‌های هالوژنی موجود است. آباژورهای ایستاده مدرن اغلب در گوشه اتاق خواب یا گوشه‌ای از اتاق نشیمن قرار می‌گیرند، زیرا افزایش نور برای انجام فعالیت‌ها، مطالعه و غیره مفید است. این نوع آباژورها گاهی به عنوان چراغ مطالعه نیز استفاده می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با این نوع از تجهیزات خانگی، در ادامه قصد داریم تا آباژور ایستاده مدرن و انواع آن را بررسی کنیم.

اهمیت استفاده از آباژور ایستاده مدرن

قسمت سایه (shade) روی آباژور ایستاده مدرن و حتی کلاسیک، از چشم شما محافظت می‌کند به ویژه زمانی که در حالت ایستاده قرار دارید و نور لامپ نزدیک به سطح چشم است. حتی هنگامی که نشسته‌اید هم این امکان وجود دارد که نور لامپ به صورت مستقیم با چشم شما برخورد کند. در این وضعیت هم قسمت سایه آباژورهای ایستاده محافظ چشم شما هستند. البته در این حالت بهتر است آباژورها را دورتر از جایی که نشسته‌اید یا پشت سر خود قرار دهید.

همچنین ممکن است یک آباژور ایستاده، دارای 2 یا 3 لامپ با مجموع توان 300 وات یا بیشتر باشد که نور بسیار قوی‌تری را در اتاق ایجاد می‌کند. استفاده از این نور خروجی قوی برای کارهای و فعالیت‌های اتاق مفید است. با استفاده از آباژورهای ایستاده می‌توانید سطح نور را در هر اتاق بالا ببرید.

ارتفاع آباژورهای ایستاده از 1 متر تا 1.5 متر متغیر است. آنها به عنوان«چراغ‌های ایستاده بلند» نیز شناخته می‌شوند زیرا به طور کلی آنها قد بلندی دارند یا کمی کوتاهتر یا بلندتر از قد یک فرد معمولی هستند. ارتفاع یک آباژور ایستاده معمولی حدود 150 سانتی‌متر است، یعنی حدود 1.5 متر. برخی از انواع آباژورهای ایستاده مانند چراغ‌های مطالعه و لامپ‌های داروخانه‌ای معمولا کوتاهتر هستند، زیرا عمدتا هنگام نشستن استفاده می‌شوند.

 

آباژور ایستاده مدرن

 

  • ۰۰/۰۸/۱۹
  • sama alamshahi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی