Gold

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آباژور کنار سالنی

 

اگر برای خرید آباژور جدید به بازار می‌روید، یکی از اولین چیزهایی که به آن توجه میکنید ، این است که چه سبکی برای شما و مکانی که آباژور در آن استفاده خواهد شد ، مناسب است. با وجود انواع آباژورهای موجود در بازار ، انتخاب مدل مناسب کمی دشوار است. هر کدام استایل کمی متفاوت خواهد داشت و ممکن است عملکردهای مختلفی را انجام دهد، اما مهم است که نورپردازی با بقیه دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد.

برای مثال اگر از آباژورهای قوس‌دار استفاده می‌کنید، بای بدانید فضایی بسیار متفاوت و مدرن خواهید داشت. آباژورهای قوس‌دار بدن بدنی باریک و بازوی قوس شکل و بلند دارند با سایه‌ای که از بدنه به بیرون کشیده می‌شود. این مدل آباژور کنار سالنی برای گوشه‌هایی که قصد دارید نور روی میز یا مبل پخش شود، مناسب است. یکی از مزایای این مدل این است که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و به دلیل قوس، روشنایی عملکردی را فراهم می‌کند و در عین حال یک قطعه نور اصلی را برای منطقه مورد نظر، باقی می‌گذارد. شما می‌توانید این سبک نور را در انواع طرح‌های سنتی و مدرن پیدا کنید.

توصیه می‌شود این نو آباژور کنار سالنی را در گوشه یا فضایی خالی قرار دهید، جایی که احتمال واژگون شدن آن کمتر است. در مقابل اگر از آباژورهای مشعل‌دار استفاده کنید، فضای خانه و یا محل کار شما کمی کلاسیک خواهد شد. این نوع آباژور کنار سالنی، نوعی آباژور ایستاده است با بدنی بلند و سایه‌هایی که رو به بالا هستند تا روشنایی محیط را در اتاق افزایش دهند. این سبک یکی از کلاسیک‌ترین و محبوب‌ترین انواع آباژور کنار سالنی است که امروزه در بیشتر خانه‌ها پیدا می‌کنید. مزیت اصلی آباژورهای مشعل‌دار این است که آنها می‌توانند نور بیشتری را نسبت به یک آباژور کنار سالنی معمولی ایجاد کنند.

این مهم به دلیل سایه آنهاست که نور را به سمت بالا، (روی سقف و دیوارها) هدایت می‌کند. به همین دلیل در اکثر موارد تنها منبع نوری هستند که در سالن استفاده می‌شوند. برای استفاده از آنها نیز توصیه می‌شود آباژور مشعل‌دار خود را در محلی قرار دهید که به راحتی در آن ضربه وارد نشود. به خصوص اگر جنس سایه آن از شیشه است. شیشه شکسته می‌تواند خطری برای ایمنی شما باشد. توصیه می‌شود مدلی با پایه ضخیم‌تر یا وزن بیشتری را پیدا کنید.

 

آباژور کنار سالنی

  • ۰۰/۰۸/۱۹
  • sama alamshahi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی